Min karlstads kärlek



Keri jag vill också shoppa och parta loss! Jag saknar er som fan! Jag vill upptäcka nya saker och ha as kul :D Synd att våra sommarplaner kraschar hela tiden. Vi gör saker på olika håll hela tiden FAN! så skulle det ju inte vara. Vi får se till att ses snart för annars blir min längtan allt för stor. Men första augusti är jag nästan som gott inflyttad i Karlstad om allting går enligt planerna ^^. Inget jobb har jag då heller :D GÖTT! Kanske blir det putte i parken då också :D

xoxo

Kommentarer
Keri säger:

Ja! Hur fan blev det med våran sommar, Vi skulle ju glass och shoppa, fan. Vi som hade planerat att festa och röjja Karlstad! Gud, va tommt det är utan dej gumman. Har ju inge att göra på dagarna. Men i agusti kommer jag och ska riva din nya lägenhet! Haha, och du SKA med på putte i parken! Annars får du fan betala ;) hiihii Ha det så jätte bra i stockholm utan mej och Sara! <3 Puss på dej!

2008-07-20 | 20:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback