No bag today :(

Nehe då väntar jag helspännt på att den ska komma i morgon.

Läs ej om ni inte bryr er!!!

Sitter här ensam som fan. Visst ibland kan det vara skönt att vara ensam. Men just i dag vill jag vara med massa folk, kramas, bada och äta glass. Men jag är visst den enda som vill och kan. Sunnemo suger helt enkelt. Som fan också. Bra badställe inget annat. Går nog ner till Lasseland med hundarna sen. Hmm eller nej det gör jag nog inte, de är för håriga och jag vill bada. Nepp vad ska jag göra då? Fan va låst ja känner mig. BLÄ! Kan inte skolan börja typ bara? Nej skojja men jag hatar när det inte händer någonting. Inte är jag festsugen heller, och så måste jag ha pengar till att åka till Kstad. Ja så är mitt liv. Har bara 4 saker planerat än så länge så vitt jag vet, det är att dra till kstad med mamma på måndag, sen kom jag på att jag ska träffa Sara och Keri den 9 juli, sen stockholm runt den 17 juli, och sen flyttta till färjestad (hmm ja LASSE också :D) VILL GÖRA DET NU!!!! Eller så vill jag ligga på en brygga och filosofera och känna mig omtyckt av nån på det här jävla skit stället. Jag har faktiskt inte förändrats, inte ett skit faktiskt. Nej skit samma, bry er inte, så slutar jag bry mig. Enkelt och kanske inte alls så smärtfritt.

Jag mår helt enkelt inte bra i dag! Brist på vatten här hemma också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback