Sen en tid tillbaka

Dagen slutade rätt så bra i alla fall. Jobbade nån timma på skolan och sen så skulle jag möta Stina så jag gick igenom kyrkogården och kollade på morbrors grav, usch! Ja sen så hann jag gå ända hem till Stina så det blev inget möte där inte ^^. Men vi gick igenom elljusbanan, åt blåbär och pratade om ALLT. Ja sen så gick vi och badade ^^ härligt värre ;). Sen så fick vi en ordentlig redogörelse över Stockholm av Stinas papi. Blev mäkta imponerad över mig själv när jag visste en hel del ^^. Vi kommer bo väldans centralt och härligt ME LIKE! Vi ska försöka hinna med både sommarkrysset och allsång på skansen :D Shoppa och leva ska vi också :D Mami och papi är väldans snälla också, tack för allt vet att jag inte visar min kärlek ibland. Kommer sakna pappa som FAN nu när han åker bort och jobbar. Bara svårt att inse det nu bara.

Gud hatar när jag skriver sånna här inlägg haha. TYP FAN ME LIKE ALLT ^^ Ja såå typ... I doooo nooot like it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback