Städdag

Har städat mitt rum så nu är det mindre stökigt, det är bra. Annars så löper sommarlovet på utan sol. Eller lite sol därute är det, men inte tillräckligt för att jag skulle vilja bada i sjön. Men ett badkar med massa skum skulle inte vara fel alls. I går gjorde jag min första dag på nya jobbet. Gick riktigt bra faktiskt, blev motiverad till att börja träna i mina nya tränings kläder och jag cyklade fortare än vinden och städade som en städerska, typ. Sen satte jag mig och drack en kopp choklad ur skolans kaffemaskin. Det var gott. Sen så fick jag ett samtal som fick mig att inse att vissa människor ska jag inte lägga ner någon mer energi på, alls. Världen är full av skitsnack och jag hatar det. Jag har pratat skit, det kan jag inte säga att jag inte har. Men till en viss gräns, beror på vilken person det är liksom. Men tack och hej jag har bättre för mig.

I morgon tror jag att det blir rix fm festival med Sara, Keri, Stina h och Emma :) ska bli trevligt att träffa dom.

Längtar till nästa vecka också :D Typ lycko vecka :D ^^ Jag ska till frisören, se Lasse och så ska jag till älskade stockholm och slagga på södermalm :D TÄNK! Haha. Sara vill du med? Skulle vara bra att ha någon som kan Stockholm haha jag tror jag och Stina kommer tappa bort oss rätt totalt, men man kan ju alltid ta en taxi ^^. 

Och fy fan för att bli lurad på 2000 kr! BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback