Taaaaaz



Haha gjorde om denna bild på taaz.com ^^ rolig fast hemsk sida dock. Try it!

I dag har jag som sagt städat och så har jag sett på filmen en kärlekshistoria som börjar bli en favorit just nu. Han är ju så snygg den där lilla lockiga grabben på 14 år. Jag har i många år tyckt att rökning är oerhört fult men när man ser den här filmen så är det vackert. Fast det är ju bara på vissa personer dock.. Men sättet de håller ciggen är så fint på nå vis ^^ haha. Ja och så har jag cyklat till jobbet, och det är inte alls lika jobbigt att cykla längre, det är bara roligt, fast det har nog med mina nya cykelbyxor att göra hihi. Ja och sen så pratade jag med min älskade vän Stina i telefon och vi pratade om allt möjligt. Mest om stockholm, skitsnack och väskor. Sen så cyklade jag hem igen och såg på allsång på skansen. Ja så har typ min dag varit ^^. Jo just ja såg mr bean på semester i morse ^^. Nej nu ska jag göra någonting annat.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback