Dödligt trött HATAR barn ^^

Jag är väldigt trött nu och så har jag har noll bloggork men långt där inne är det nått som säger åt mig att jag måste skriva ialla fall minst ett inlägg per dag. Typ en liten tomte eller nått ^^. I dag har jag jobbat, det vill säga målat och pysslat på fritids/dagis. Enormt slut i kroppen av bara det ^^. I morgon ska vi hitta på nån aktivitet i gympasalen med musik min kära vän Stina och jag. Det blir nog skojj. Efter jobbet så lekte jag med Stina, Olivia och Emma. Vi chilla mest och åt glass :D Mysigt! Jag såg Gossip girl sen cyklade jag hemåt. Så i dag har jag cyklat 14 km hmmm 7 veckors jobb, 5 dagar gånger 7 veckor blir 35, 35 gånger 14 km blir 490 km.. Tänkte jag rätt? Är skit trött! Haha. Men det är pretty much det ^^.

JUST JA VI FICK LÄGENHETEN!!!!! LYCKLIG ELLER VADÅ???? DET FÖRSTA JAG SKA GÖRA ÄR ATT BADA!!!!! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback