Grät och sa att allt var lugnt

I går var var det 3 år sen Anders, min morbror tog sitt liv :( Var till kyrkogården och la blommor med släkten i går. Jag åkte alltså hem i går. Ifrån Karlstad. Åt mysmat med mamma innan vi åkte, vi stekte jätte räkor ^^. Tror jag far tillbaka i dag, till Karlstad alltså. Ska gå ut och steka nu snart... Jag hatar att blogga, jag är inne i den perioden just nu. Känner att det bara är skönt att skriva om dagen lite så där kort. Mode delen i denna blogg är ganska död, i alla fall fysiskt. Psykiskt är den gång ^^. Känner att jag hellre lever för Markus och Lars just för tillfället, steker i solen och planerar alla strapatser som ska hända i sommar. Men visst tänker jag på kläder, nästan hela tiden ^^.
I sommar ska jag shoppa som FAN!


Ha en great dag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback