Helllllu



I går var jag och Stina och kollade på lägenheter. Så nu är vi helt förälskad i en lägenhet på färjestad <3 ÅH om vi får den ska jag dansa mig igenom hela dagen i morgon och om vi inte får den så går jag och hänger mig. Den är verkligen perfekt. Och jag menar verkligen perfekt. Sen så träffade vi upp folk och sedan blev det utgång, var på score men det var inte så kul så jag gick hem och pratade kärlek med en ensam Emma ^^ Sen kom Stina och då pratade vi ännu mer. Älskar er så jävla mycket så ni vet inte. Nu i dag har vi bara softat ätit lite och solat nere vid hamnen. Ja en softisch dag helt enkelt ^^. Ha en bra dag <3 

Kommentarer
Stina säger:

Höhö.. Jag älskar dig meed.. MUCHO!

2008-06-08 | 20:09:19
Bloggadress: http://mandarinskal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback