Hellooo woorld

MVG i eos (estetisk orientering) :D Sånt tycker jag är kul, men det är inte en avslutad kurs men om man börjar med ett MVG så känns det bra i magen. Var helt uppstressad och typ hög över lägenheten i morse. Och jag tror faktiskt att Stina fick den i sina händer. Måste bara fixa lite mer och sen få kontraktet i våra händer så känner jag mig trygg. Det är en sån fin lägenhet så jag dör. Ser verkligen fram emot att få visa upp den här i bloggen (om vi nu får den) ;) Fondvägg, klädkammare, badkar, balkong och ugn och grejer. Så JÄVLA fint. HOPPAS HOPPAS HOPPAS! Men om de säger att man ska skicka in arbetsintyg och så säger de att de ska skicka kontraktet så borde man ju ha fått den eller hur? Jo alla som jag har frågat tycker att det borde vara så. Alldeles nyss ringde älskade Olivia och hon kanske kommer upp i dag eller i morgon, skulle vara extra kul om hon kom upp i dag :D Myyys!  

Nu ska jag se klart på lotta på bråkmakargatan och sen ska jag se på Eva och Adam :D Nej jag är inte alls barnslig ^^

Kommentarer
Joline säger:

Vad härligt! Håller tummarna för att ni får den :D

2008-06-10 | 13:28:29
Bloggadress: http://rangelben.blogg.se/
Joline säger:

Vad härligt! Håller tummarna för att ni får den :D

2008-06-10 | 13:29:10
Bloggadress: http://rangelben.blogg.se/
Sofie säger:

Oh tack Julle :D

2008-06-10 | 16:33:37
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback