Jag är ett vrak

Vrak är ett bra ord att beskriva hur jag känner mig. Sitter här i Emmas soffa och vågar knappt kolla mig i spegeln. Jag behöver sommarlov, jag vill inte gå i skolan nått mer. Sitter och lyssnar på äntligen morgon med Adam och Gry, fattar inte hur de kan vara så pigga ^^.

I dag kommer det bli en stressad dag, måste stanna och göra klart friggeboden i skolan, sen lämna tillbaka klänningen i stan. Och sen köpa nån grej. Sen ta bussen till min gamla lägenhet och lämna tillbaka nyckeln och sen ta med min cykel till herrhagen. Och kanske slinga Keris hår också. Ja det är mycket som händer i dag. Men jag ska nog palla. Får gå och lägga mig tidigt.

Ha en bra dag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback