Magont

Här sitter jag i Emmas säng och har ont i magen. Riktigt ont. Funderar på att gå ut och lägga mig i solen, kan väl inte göra något? Sen ska jag se på En kärlekshistoria som är i från 70 talet. Många har snackat om den i bloggvärlden så varför inte kolla på den liksom? Romantiskt och inspiration på en och samma gång :) Oh nu kom den där magsmärtan, FAN! Stina kom hit i går i alla fall, hon kände att hon behövde prata av sig (tror jag), och det gjorde vi... Jag finns alltid här för dig även fast jag är en kass lyssnare. Så du vet, jag finns ALLTID här för dig!

Ja nu var det orken till att förflytta sig ut på en filt också. Nej jag stannar nog här ett tag till...

Ja just ja, är första spekulant på en lägenhet på Kronoparken (Kronoparken!!!) Men alltså jag ska bara bo här i 2 år till och bara jag får bo i Karlstad så är allt bra, älskar Karlstad! Och Stina borde ju verkligen behöva vänja sig vid gettot eftersom hon ska till Afrika om 2 år. Och jag New york och jag kommer säkerligen inte ha råd att bo på nått fancy ställe så gettot i Karlstad är nog en bra början ;)



Tänk att få bada på lasseland nu :) Och roligaste av allt skulle ju vara om jag fick sitta på pappas axlar ^^.

Kommentarer
Keri säger:

Faan dej som inte kom till skolan! Jad hade gått upp och gjort mej iordning o allt när du smsa

2008-06-04 | 13:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback