Ostrukturerat



Hittade dessa klädnypor på nerevåningen, fick en konstnärlig idé att bara lägga dem på sminkbordet haha. Fan va jag är konstig, men jag tyckte det såg fint ut ^^.

På tal om annat så har jag en himlans lust att krama om någon som tycker om mig. Allt känns så fel i dag. Kommer hem och får negativ energi över mig. Jag klarar inte sånt. Jag gör bara inte det. Då går allt annat åt helvete också...

Kan inte någon rädda mig och låta mig vara som den jag är utan att behöva förklara mig. Jag vet att det inte finns många som förstår sig på mig. Jag beundrar de personerna <3 Jag tror inte ens att vissa personer förstår detta blogginlägg. Synd för dem i så fall.

Snart kommer ett "fynd" i från auktionen....

P.s: Ni missade väl inte Lars Winnerbäck på radion kl ett på P1? Se det i klockan 22:05 i kväll i så fall. Underbart att lyssna på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback