Party + mode...

Måste dra mig till stan snart för att lämna tillbaka ett linne på H&M, det passade tyvärr inte :/. Vet inte vad jag ska ha under min klänning. Borde leta upp nån vit billig bh eller nått. Men i alla fall i morgon blir det fest i guess. Men känner att jag inte behöver parta så mycket, var inte så länge sen liksom ;) Och på lördag har ja Keri och Sara anmält oss till ett modeevent på mitticity, man får goddiebags ^^. I kväll drar jag bort till Sara och har pyjamas party ^^ Jaja nej nu ska jag sova en timme eller nått sånt ^^. Sen packa allting. Ha en bra dag <3


Kommentarer
keri säger:

men seriöst jag tycker inte om den bilden! ta bort va fan!

2008-06-12 | 14:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback