Shopping och satc filmen :D


Denna söta bh köpte jag på Kappahl, tänk va snyggt med ett enkelt linne och så sticker den upp lite ^^. 
 

Modström väskan blev äntligen min, nu är det bara miu miu väskan jag vill ha också ;). Jag ska beställa den snaaaaaaaaart :)


Köpte en söt rosa (skräll) klänning i från bikbok, svår att ta kort på dock...


Ja som sagt svår att ta kort på ^^. Skärpet kommer i från Lissabon.

Var jätte mysigt att gå på bio i går :D ÄLSKA SEX AND THE CITY LIKSOM!

Jag måste bara skriva ner habegär som jag har just nu, blåsiden klännning, miu miu väskan och ett diskställ på designtorget. sååå ^^

Nu ska jag åka på auktion med älskade mamma... Ha en trevlig lördag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback