Sitter här i väntan

Hihi kan verkligen inte sova en blund till. Amanda ligger här brevid mig och ser ut som en neger ^^ I dag verkar det inte bli så väldans fint väder. Skönt, faktiskt. Ska kolla på lägenheter i dag, och nu hoppas jag verkligen att vi får nån. Men allt hänger ju på det där jävla riksbyggen. Det hänger på mycket annat såklart också. Typ först i kvarn också. Men jag vill mycket hellre ha en lägenhet på färjestad än på kronoparken. Men men.. KÄMPA! 

I går så gick vi ut och åt jag, Emma, Moa, Amanda och Linn. Vi åt på kebabhouse. Sen så tog vi oss en stadsrunda och sen hamna vi vid inrehamn och satt där ett bra tag och kollade på massa folk. Mysigt. Sen så drog självklart Emma till her boyfriend. Och Jag och Amanda fick traska vidare hem och se på filmen Fröken sverige utan godis :( 

Nej nu är jag hungrig... GE MIG MAT!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback