Solsveda ÖVERALLT

Seriöst har ont i hela kroppen... Längtar bara hem till lägenheten och lugnet liksom. Får VG i engelska, ett steg närmare livet någon annanstans :D Yeah! Och sen så måste jag lämna tillbaka klänningen, FAN ORKA! Ska köpa skor i stället tror jag. Ja det ska jag. Och kanske bus-lotion. Men bara kanske. Känns ju lite bättre än att ha ont som fan i hela kroppen. Och se ut som fan i ansiktet ^^. Känner mig inte pigg i mig själv just för tillfället, sprider lite negativ energi runt omkring mig liksom. Får ju liksom finnar av mina p-piller. Då kan väl alla förstå varför man inte mår så bra? Emma har lovat att klippa mig typ i morgon, så jag hoppas att jag ser bra ut i håret sen thii. Nej nu ska jag dra till stan!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback