Some deep shit

Sitter här och tänker en massa... Ringde Stina förut. Hon sa att vi ska försöka låna hennes farbrors lägenhet på söder i stockholm efter den 17 juli. Men så kom jag på att det är Lars Winnerbäck den 18. Men förhoppningsvis är de borta läääänge ^^. Men i alla fall, angående mitt väsk inköp så är det en vintage LV väska som är inköpt på Helena Rubinstein secondhand i Köpenhamn som ska anlända hemma hos mig på tisdag eller onsdag. Det är en unik modell, verkligen skit snygg. Blair i Gossip girl har den på armen i ett avsnitt. Korta hantag och en axelrem. OH jag är glad kan jag lova er. Skulle ha velat haft miu miun också, men får se om jag får pengar kvar efter sommarens äventyr. Har trots allt köpt två nya väskor på en vecka ;) Vill ha massor av nya kläder också. Åka till stockholm med Stina och Emma. Sova på södermalm och shoppa en massa fynd och fika på apberget. Jag vill åka nu!

Nu ska jag sova som en stock och arbeta i morgon! PUSS på er!

Kommentarer
sara säger:

Jag låg och sov när jag fick sms:et (gick aldrig och la mig efter lördagens äventyr så var lite trött hehe^^) men du gjorde ett ytterst bra beslut, väskan är skit snygg! inte alls avis nej nej....

2008-06-30 | 11:31:13
Sofie säger:

Haha ja det kan jag förstå... Du gör mig fest sugen ^^. Bra för nu går det inte att ångra sig ;) Hihi.

2008-06-30 | 14:55:42
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback