Sommarlov?

Jag är så jäkla trött så det inte finns, skulle vilja ha sommarlov någon gång... Typ dra till Stockholm och shoppa. Måste köpa ett diskställ på designtorget STORT habegär på det. Sen så pratade jag med karlskoga Sara och hon pratade om lilabhåar.. och då blev jag jätte jätte sugen på färgglada bhåar. Så det är något som jag vill köpa också. Väska, kläder... Ja listan kan göras lååååång. Men har typ 13 kr på kontot at the moment så. Pratade med Emmis förut också, härligt att höra hennes röst när man inte hört den på länge ^^. Hon fick mig att bli sugen på massa märkeskläder. ÅH JAG DÖR!!!! FÖRSTÅR NI MITT SHOPPINGBEHOV ELLER????

Ser fram emot att se sex and the city på fredag och sen att gå på auktion med min lilla mamma på lördag. Jag älskar den där känslan att gå på auktion. Take meee dit nu typ..

Förlåt för mitt inlägg HAHA HAHA jag känner mig allmänt konstig ^^

Godnatten sov så gottiitt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback