Uppdatering

Sitter och kollar på satc maraton på trean så otroligt skönt att bara ligga här i min stora härliga säng och blunda varje reklam, är så grymt trött. Alla andra i huset verkar vara enormt trötta de också, hör inte ett ljud från nerevåningen. Men det är skönt, orkar inte höra någonting. Jag känner mig enormt känslig i dag. Om någon skulle ha ett deeptalk med mig nu så skulle jag börja gråta på stört. Sitter och tänker på vad jag vill med mitt liv, och då blir det alltid alldeles för rörigt i min huvud. Så nu måste jag jag sluta tänka på det. Måste bara fokusera på att leva mitt liv rätt... Det kan väl inte vara allt för svårt? Jag har ju hela livet framför mig, eller? Det är i alla fall något jag hoppas på. Nej sluta hoppas på någonting! AH jag blir galen på mig själv. Det kanske är som MarKus Krunegård sjunger "- ibland gör man rätt i bland gör man fel, lev med det"

Nej tack och hej leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback