Annandagpåsk

Sitter här och kollar på cirkus och har det soft som fan. Är väldigt emot cirkus men jag ser det ändå. Och innan cirkusen var det Agnes Cecilia. Och den filmen älskar jag. Och nu denna dag har jag fått klart för mig att hon Nora och Tetti är tremänningar. Så måste det ju vara? Nu är Cirkusen slut också.

Har inget att förtälja förutom att jag är hungrig och ska gå och äta lite nu. Hade förväntat mig att äta räkgryta, men det blir nog i kväll haha, fan va intressant. I morgon blire karlstad, mamma ska gå på floating och då ska jag gå på stan under tiden. SKA köpa knoppar till min garderob här hemma och sen så ska jag kolla efter det där linnet med ankare på (kanske köpa om det är billigt). Och hår färg blir det också ^^ slingor tror jag. Men på nått billigare ställe än på Åhlens. Sen inget mer på en månad.

Nej nu ska mamma göra räkgryta till moi ;)

image1880

Inte lite dåligt samvete jag får när jag bara äter och ÄTER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback