Dag på stan

image1786
Jag är en lättlurad kosument haha. Men jag kunde faktiskt inte stå emot ^^.

image1787
Efter stan så blev det smörgås, oboy och massa onyttigt. Var välbehövligt efter ha gått i från stan till Herrhagen och sen med hundrakilo väskor till Norrstrand.
 
image1788
Stina står och ser på melodifestivalen ;).

image1789
Mobilnördar haha.

image1790
Påväg till Bergvik där vi träffade Keri och Cicci och så kände ingen för fest. Så det blev hemmakväll som ni nog redan har förstått :P haha. Nu ligger Stina och halvsover och jag sitter och kollar på Heartbreak hotell, älskar den filmen ^^. Just ja köpte lite grejer också, visar dem i morgon. Blev inte alls mycket, för jag tycker inte att det finns nått i affärerna nu. Nej nu filmen :)

Stina C jag tycker synd om dig, finns här ALLTID FÖRALLTID!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback