Dreams and lies

Har hittat säsong 1 av Felicity så nu håller jag på och laddar ner det. Tog ett tag innan jag fick bort massa filer på datorn för hade inte utrymme för 6 gig. Men nu så. Får helt enkelt ta bort avsnitten när jag sett dem. Men det är det värt. Jag älskar verkligen Felicity, Stina och Joline kan nog hålla med. Åh saknar våra diskussioner om det programmet. Ska kolla på det avsnittet när hon kysser Noel för första gången 3 gånger tror jag haha. Kommer nog ta ett tag att få hem det, men men.

Fan va jag vill att livet ska leka. Att det ska vara som förra året vid den här tiden av året. Festade varje helg och hade det as kul. Men nu är det värre. Händer hemska och jobbiga saker hela tiden.

Jag är i alla fall glad att Stina kommer bo i Karlstad denna vecka. Så nu har jag bestämt att vi någon kväll/natt ska lyssna på Dreams and lies och prata om livet.

Och i morgon hoppas jag på att Keri kommer till skolan och att vi ska prata om allt som har hänt oss under veckan.
 


Kommentarer
Joline säger:

FELICITY :'D ÄÄÄÄÄÄLSKA!

2008-03-10 | 20:26:41
Bloggadress: http://rangelben.blogg.se
Olivia säger:

ja men inget är som det var längre...sakar allt=´/

2008-03-17 | 10:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback