Facehunter

image1889image1890
image1891image1892
(bilderna är såklart i från facehunter)

Jag blir galen på snön. Jag vill springa runt i dessa jackor och ballerina skor eller svarta stövletter. Jag vill det nu!

Sa jag att jag var shopping sugen?

Saker jag vill ha

1. En sån kavaj som längst upp till vänster.
2. Liten söt väska. Helst Miumiu, fast då vill jag ha en stor.
3. Svarta luftiga stövletter.
4. MASSA KLÄNNINGAR I ALLA FÄRGER
5. En klassisk klocka.
6. 10000000 strumpbyxor.
7. Armband och vitt pärlhalsband.
8. Ring.
9. MERA KLÄNNINGAR.
10. Blommig kjol.

Är det bara jag som är rädd för att matcha silver och guld?
Jag ska gå emot min fobi, jag bara måste. För jag älskar både silver och guld ^^.

Ni kollade väl på Hanna Fridens tvshow i dag?

HAHA varför ställer jag frågor när jag vet att ingen kommer att svara :S

Jag vill vara rödhårig.

Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback