Fiesta fiesta

Fett svårt det är att skriva av sig i denna blogg när jag vet att släkt och föräldrar läser. Har sån jäkla ilska inom mig som jag inte vet vad jag ska göra av med. Slå på någon kanske. Någon frivillig? 
Just nu känner jag bara att snart är det påsklov och jag skiter i om jag är pank och om jag får IG på svensksaken.

Men jag vill inte det. Men lätt när jag fattar noll av frågorna och hatade boken. Böcker brukar fånga mig, men denna bok var som bla bla bla i mitt huvud. Boooooooooooooooooring... Jag suger på att analysera!

I morgon hoppas jag på att träffa min solstråle Stina. Det var allt för länge sen vi sågs. Måste prata med dig för att må bättre.

Fett tråkig blogg jag har at the moment. Fast det har nog med det fett tråkiga livet att göra också.

Men har tänkt mig fiesta till helgen. Oh yeah!

Längtar inte till onsdagen :(

Min älsklings Pelle ligger brevid mig och lyssnar på mina bekymmer. ÄLSKA honom. 
 
Nej nu ska jag ta mig ett försök till svenskan

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback