Give meee some love

VARNING FÖR DRAVEL!!!!!!!


Tralalala vad jag ångrar att ja inte åkte til Karlstad i dag. Kunde ha umgåtts med Emma, Amanda och hennes syster. Men nu ligger jag här i min säng och är bitter. På tala om bitter det är nått jag är. Hela lovet har gått fort som fan. Jag behöver minst två veckor för att hinna hitta på nått kul. En vecka för att vara bitter och en vecka för att leva det ljuva livet. En vecka, det är som en dag. Men men. Vad har jag hunnit med att göra då? Jo jag har kalasat lite hemma hos Amanda och Moa med några flickor. Sen så har jag ätit enormt mycket godis. Och så har jag sett enormt mycket på teve. Varit i Karlstad med mamma och köpt knoppar. Och så har jag förstört min jacka så nu MÅSTE jag köpa en ny i morgon. Och den ska jag LEVA i. Har räknat ut att det går bra i min budget att köpa den. Ja just ja har köpt en grej i från Ebay. Roligt roligt. Lekt med Stina, Olivia och Angelica. Känns så jävla weird att bara träffa fyrklövern en gång på ett lov BORDE VARA VARJE DAG. Men så är det väl. Fick inte träffa lilla Joline heller. Men det är min mens som får mig att må så hemsk dåligt. Jag blir en bitter liten häxa när jag har mens, så ni vet. I morgon hoppas jag på att få skjuts av mamma upp till Karlstad för jag orkar inte åka buss. Har så jävla mycket packning så jag orkar inte bära. Men det gör hon säkert inte så då blir jag ännu argare och skriker som den bittra häxan jag är. Har börja tänka på vad det är jag vill shoppa i Köpenhamn for real. Men det är nog i alla fall 2-3 klänningar, solbrillor, en klocka och ett snyggt armband. Nått i från Marc också såklart. För om jag köper jackan så kommer jag nog inte vilja ha nått mer än så i think. Tanten på arbetsförmedlingen var sjuk i dag. FAN. Jag har ju inte råd att ringa henne under veckan. Men det spörs. Fan vad jag verkligen behöver att komma ut, bli KÄR och träffa folk och mingla. Jag blir så jävla fast på det här jävla berget. Alltså jag tycker inte att det är någonting fel med att bo såhär i skogen men alltså att vara här i en vecka det får mig att vilja spy. Vill kunna gå ut och fly i från allt. För när jag är i Karlstad så kan jag i alla fall gå till konsum eller ta en promenad med en vän. Men när man bor här så måste man gå 7 kilometer för att ens se en människa. Längtar efter att bli vuxen nått så enormt. Fast någonstans inom mig vill att jag ska vara som pippi och aldrig vilja bli stor. Men what the fuck palla.

Vill bli kär! Så där rysligt kär så att jag bara vill vara med honom. Ja så vill jag ha det. Han ska älska att lyssna på mig och alltid komma med bra svar. Ett plus är att han duschar varje dag och använder parfym. Och lite modeintresserad kan han vara också. Och ekonomiskoberoende, det är verkligen ett plus i kanten. Ja så mycket pengar att han kan försörja mig ^^. Inte alls så höga krav. Blev lite oseriöst där, men inte lite gött det skulle va. Typ så här. Åh snygga skor, men bara 3000 kr, dom kan du få älskling för du är så söt i dag hihi. Ja precis så.

Nej men om du gillar mig hör av dig jag behöver lite kärlek. Du hittar mitt nummer på hitta.se ^^

image1900

Saknar mitt mörka hår faktiskt... Nej men nu ska jag bli blondie!


Kommentarer
malin säger:

Tack! :)

2008-03-29 | 01:05:38
Bloggadress: http://malinericsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback