Hej på er

Har just duschat, lite sent, jo tack jag vet. Men gick hem ifrån Emma vid tjugo i 10 och så lämna vi av Keri vid bussen och sen så följde Emma med mig till Norrstrand för att få motion. Och jag fick ont i fötterna. Jag skrattar ovanligt mycket just för tillfället, till princip ALLT. Jag mår dåligt för det, får dåligt samvete. Varför måste jag vara glad nu? Jag har förlorat en person som jag älskar något så otroligt mycket och som jag kommer sakna så in i helvete. Kanske är det för att jag än inte har fattat att det har hänt. Men ärligt jag vet inte.
Och dåligt mår jag för det.

Jag behöver sömn nu!
Sov så sött alla mina älsklingar och dröm om livet och kläder <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback