Hej

Jaha vad ska jag göra i dag?
Känns som att jag bara slänger bort dagarna. Borde göra någonting nyttigt. Göra nytta för världen, typ. Jag vet inte ens vad jag vill göra. Just nu sitter jag och kollar på det vänner avsnittet som jag såg i går. Väldigt nödigt tycker jag. 

Ska jag dra till Karlstad? Nja då kommer bara shopping nerven att spöka och det är jobbigt.

Jag är trött på att sakna gamla tider. Men helst av allt skulle jag vilja gå på krogen och mingla. Och vara snygg och fit all day long, dansa i högaklackar maaaaaaaaah. Men kommer jag in på krogen eller? NÄ! Hihi. För fan 9 fucking långa månader kvar.

Nej nu måste jag göra någonting.. Men vad det är frågan..

BLÄÄÄÄ HAHAHAAHA bio på söndag i alla fall...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback