Hellu

Har varit svårt att få tid och ork till att blogga i dag för jag har haft en jobbig natt. Kl 1 eller 2 någongång så fick jag sån hemsk mensvärk så att jag fick så JÄVLA ons så jag var tvungen att sitta på toa, eller brevid och vänta på att jag skulle spy av smärta. Men det kom aldrig någonting. Så sen somna jag av smärta. I sängen såklart ^^. Sen så vaknade jag kl 8 och satte på teven och kollade på thevoice. Hade så jävla ont så ni vet inte. Sen så ringde jag till Stina vid 11. Och sen så kom hon och Olivia vid 1 och då hade jag fortfarande ont och Stina hade med sig sin mammas starka tabletter. Hjälpte en stund. Sen så kom det tillbaka och mamma kom hem med tabetter. AH jobbig mensvärk dag har det varit i dag. Ja Angelica kom lite senare och spelade tårtspelet med oss och byggde hus och sånt HAHA. AH har fortfarande ont. Ja just ja, haha fan va virrigt jag skriver. Men jag har färgat blonda slingor i dag, blev det ljusare eller? haha NEJ. Jag vill bliii blond! Jag ska fan bli någolunda blond innan Köpenhamnsresan.

image1895
image1896
Lite av hur mitt hår ser ut nu. Mycket ljusare i hårbotten och där bak :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback