Oboy och rasker

Nu har jag kommit hem till min lilla lägenhet. Sitter och äter frukost och har det allmänt gött. Jag vet att jag kommer sakna min lägenhet när jag flyttar i slutet av maj, har verkligen blivit hemmastadd här. Men tiden går fort och snart har jag en ny lägenhet tillsammans med min vän Stina. Kommer nog bli mer slagsmål att bo så än att bo själv haha. Men det är det värt. Har Eos matte och svenska i dag så slutar tjugo över 1 i dag. Fuck va kallt det är ute då. I dag drog jag på mig skidjackan och det är inte ofta det händer. Åh nu närmar det sig att åka till skolan! VILL INTE, jag vill ligga under min filt hela daaagen... Vill ha värmeeeeeeeeeee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback