Paus i damsugning

Håller på att damsuga lägenheten men jag fastnade i sängen när jag skulle ta bakom sängen och då fick jag sån lust att slå mig ner vid datorn. Känner att jag kan ta det lugnt, har tiden så att säga. Håller på att tvätta lakan och underlakan. Gud va skönt det kommer att bli att sova i nytvättade lakan, ÅH! Håller på att planera in en resa till Köpenhamn nu och jag tror att det kommer bli super skönt att komma bort i från allt. Bara umgås och shoppa i goda vänners lag. Så det blir att SPARA pengar. Tror att det kommer funka rätt bra för köpenhamn lockar mer än att shoppa upp allt. Vill ni med så är det bara och säga för vi ska bo i ett rum där det finns massa sängar ^^.

Ska visst gå ut och gå med Emma sen. Trevligt.

Nu lite bloggar och sen städa klart och äta köttsoppa.

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback