Some day

Ja den här dagen började med att jag gick upp klockan 5 och satte mig på en buss till Karlstad. Sen åt jag lite frukost hemma i lägenheten och allt var frid och fröjd. Tre lektioner i skolan. Efter skolan så gick jag och Sara in på Åhlens och fick prover på en diorfoundation. Sen så gick jag till Emma. Där hade jag tänkt att jag skulle äta och sen sola. Men mamma ringde och berättade dåliga nyheter. Då tänkte jag genast att det var Zenta som hade dött. För hon har varit dålig sens i måndags. Men det var det inte, utan hon berättade att MIN Ale hade gått bort. Jag kunde inte förstå att det var sant. Han blev 90 år och det är inte dåligt.
Han kommer lämna ett stort tomrum, hans kindpussar, hans dansande, hans bullar, ja ALLT. Jag kan verkligen inte förstå. Om jag hade fått valt så skulle han fått sett mina barn växa upp. Men livet funkar inte riktigt så har jag märkt. Men ja dagen var ännu inte slut. Kommer hem till lägenheten i från Emma. Jag ringer mamma och hon var påväg upp med Zenta till djursjukhuset. Det blev för mycket. Ungefär nu håller hon på att opererar bort livmodern. Jag har aldrig sett henne sådär hängig, hon bara låg där på britsen. Var hemskt att lämna henne. Grät som en idiot. Ja det var min dag. I morgon väntas nya problem :( Hoppas verkligen att operationen går bra nu.
 
Jag vill inte att min blogg ska vara så här fylld med sorg och problem men mitt liv består av det just nu.

Tack alla vänner för att ni finns där <3

Kommentarer
Ida säger:

usch va tråkigt :(

2008-03-06 | 17:01:14
Bloggadress: http://everysecond.blogg.se
Emma säger:

Älskade gumman :(

2008-03-06 | 18:40:04
Joline säger:

Lilla vän, finns här för dig! (L)

2008-03-08 | 19:03:23
Bloggadress: http://rangelben.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback