Wrong thing tooooo dooo

ÅH min blogg design ser fucked up i några datorer! Är det så för er? Snälla SNÄLLA kommentera om det är så. För i så fall gör jag om ALLT. Har varit med Emma efter skolan, vi har ätit glass och pommesfrites (pomfrites?). Det var gott. Sen så kände vi oss feta så vi gick och gungade på Hagaborgs dagis. Nu sitter jag här och är färdig packad tills i morgon. Åh just ja. Jag och Sara syndade i dag :(. Vi gick in på H&M :( Hon köpte två par solglasögon och jag en skit söt grå liten jacka. Kommer bild sen :). FAN jag som skulle SPARA pengar. Men jag tror att jag kommer använda den sjukt mycket och så måste jag ju ha något att ha på mig i Köpenhamn också ^^, haha.

En dagensrätt serverad

image1839image1840

Tröja - JC
Linne - Topshop
Kjol - RetroSofie
Smycken - Bismark och glitter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback