Arg och stressad

Fan va jag är slapp och lat... hur fan kan jag känna mig stressad? Jo jag är stressad över att vi inte har någon lägenhet att flytta in i. För när skolan börjar vill jag inte pendla. Eller jag slaggar väl hos Emma dock haha ;) Saknar henne så jävla mycket så det finns inte. Kan inte någon döda hennes kille eller nått? ;) hihi nej då. Nej men det vore ju himlas skönt att veta att man har en lägenhet i augusti. Just ja, jag måste berätta om ett mirakel. Jag vet inte vad tjejen heter, men hon går i alla fall i musikal ettan och jag trodde verkligen inte att hon kunde sjunga, men åh fan vad jag trodde fel. Bättre än Lisa Ekdahl, Miss li, ja name it. Jag typ dog haha. Jaja GE MIG EN LÄGENHET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback