D dagen

I dag är det sista natten här i lägenheten. Allting är det sista med den här lägenheten. Adjö till den här lägenheten.

Stina har spenderat sin absolut sista natt i min lägenhet. Hon ligger och sover så sött här brevid mig. Hon börjar ju självklart mycket senare än mig. Ååååh jag vill bara sova och packa i min tackt.

HALLÅ Sofie! Du ska flytta i morgon och du har inte packat ner en enda grej. Hade t.o.m jätte svårt att få ihop en flyttkartong i går. Men sen slog jag och min vän våra huvuden ihop och då blev det en flyttkartong av det hela ^^.

Nej nu måste jag gå och välja något att ha på mig av allt det där som jag inte har..

Ha en bra dag <3

Kommentarer
Stina säger:

Jag sov gotti :D

2008-05-29 | 11:27:23
Bloggadress: http://mandarinskal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback