Emma gör mig glad

Blev inte som planerat i kväll men jag fick träffa min älskade Emma i alla fall :D Och det gör mig lycklig. Vi har alltid kul! :D Kärlek till dig gumman. Och nu uppdaterar jag också hihi. Jag mår skit illa av p-pillrena, FAN. Alltså jag har inte mycket att säga men i morgon ska jag ha värsta energin så att min friggebod blir någolunda snygg. Och så ska vi redigera film och sen vill jag gå på stan efter skolan. Måste köpa leggings liiiiiksom. Kanske nått mer? Känner att jag vill åka någonstans och shoppa. Mamma kan vi inte åka till typ örebro nån dag? Karlstad är för litet i shopping väg, hittar verkligen ingenting. Allt jag har köpt den senaste månaden har varit "snabba festkläder köp" och det är inte värst kul sen. Men hoppas på shopping i sommar i alla fall. Även fast resor är först prioriterat så vill jag ändå shoppa. 
Jag Keri och Sara har bestämt att vi ska ha en pakt över sommaren, att om man inte hör av sig en gång i veckan så får man böta 1500kr haha. Vi ska skriva kontrakt på det i morgon och allt ^^ haha. 

   

Kärlek till mina gullungar <3

Kommentarer
Emma säger:

vad söt du är gumman :) kärlek till dig med gumms <3

2008-05-27 | 23:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback