En vecka kvar i lägenheten på norrstrand

Kanske är det sista gången jag bor i karlstads stadsdel norrstrand. Det känns lite sorligt att tänka så. Men om jag känner mig själv rätt så kommer jag bo på många ställen. Två år i en trea med Stina, jag tycker faktiskt inte att det spelar någonroll vart vi bor, det är ju faktiskt bara två år. Efter det ska jag kanske jobba och plugga upp något ämne innan jag drar till NY och där hoppas jag att jag kan gå i skola och leva livet som ungdom. Och sedan drar jag mig nog tillbaka till Stockholm. Det är liksom mitt mål än så länge. Sen har jag ingen aning... Men bara man är lycklig och just för tillfället känner jag mig ganska lycklig. Kanske är det för att jag har storstädat. Jag har städat toaletten säkert 1 timme och resten 2 timmar. Så nu är jag nöjd med mig själv :D 

Detta är de sista bilderna i från min lägenhet på norrstrand, enjoy! 

 
Där ligger Stinas födelsedagspresent i den svarta påsen ;)


Ser så gulligt ut ;)


Den ack så fula bruna väggen kan man ju bortse i från. Men checka den söta diskborsten ^^.


Stockholms tavlan <3


Prinsesskudden ^^


Så, detta är sista bilden :(

Ja detta är mitt enkla hem, nu ska jag göra nått.. Vet inte än vad men det löser sig ^^.

Kommentarer
Stina säger:

ooh.. My present!! :D

2008-05-22 | 12:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback