Grattis Sofie och Olivia :D

image2086

I dag har jag och bästaste Olivia namnsdag :D Sofia och Sonja har namnsdag i dag. Sofie är utbytt mot Sonja. Om ni inte tror mig GOOGLA ^^. Och Olivia heter Sofia i mellannamn :)

Jag är inte så där jätte trött i dag faktiskt, har vaknat flera gånger och visst det är ju jobbigt, men jag har kännt mig utvilad varje gång jag har vaknat. Fast om jag känner efter nu så är jag nog rätt trött ^^.

Ska gå lite på stan med Keri i dag och sen drar jag hem till ett tomt hus, mamma är på vårruset och pappa är på jobbet. Men det kan nog vara skönt, ska kanske dra ut vovvarna på en promenad och sen göra en massa läxor. Sy små kläder till friggeboden ska jag göra också. Stolen har inte torkat än, det är skit dryg färg och så är det säkert lite fuktigt här inne. Men jag älskar när vitt och rosa matchar varandra, det är så sött. Just de färgerna syns inte sy mycket på möbelmang i dagens affärer. Men vadå, man skapar väl en egen möbeltrend ;). Kan showa bilder på stolen sen i eftermiddag, men den är liknande som det där lilla bordet och lampskärmen som jag visade för ett tag sen. Eller ganska länge sen är det faktiskt, typ innan jul ^^. Jaja nu ska jag put some makeup on :D

Kommentarer
Olivia säger:

tack=) grattis själv=)

2008-05-15 | 18:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback