Hagfors shopping

image2090image2092
Jag är inte ledsen ;) så ni vet :). Och tänk er att min vänstra arm ligger längs kroppen och inte upp så där konstigt ;).

Det har blivit en hel del Hagfors shopping under året nu hihi, men jaja.

Köpte denna klänning på Norbergs, sisterspoint.
Det rosa skärpet köpte jag på Ekorren för en femma :) Primaskinka.

Stod i provhytten när jag testade klänningen och sa för mig själv vart kan man hitta ett rosa smalt skärp till den här klänningen. Det skulle ju vara så sött till rosa nagellack ^^ och så steg vi in på Ekorren och hittade ett sött ett :D. Snyggt till mina bruna pumps :). Mamma köpte salami och fläskfile på marknaden.

NEEEEEJ nu sa mamma att det kan bli upp till 15 cm snö i morgon :O FAN FAN FAN! Vill ju ha glasshäng ju :(

Mamma har bokat en kryssning till oss i början av sommaren, mysigt och så är det alltid kul med taxfri shopping :D.

Har planerat in Paris nån gång under sommaren med Keri och Sara. Vill dit hellre än till Italien tror jag...

Nej nu ska jag käka tror jag...

Många trooooooo jag här ^^ hihi.

Stina och Olivia skulle vi dra till Stockholm nån gång under sommaren? :)

Kommentarer
Keri säger:

Fan vad du ska resa då. Men klar, paris är de jag hällst vill oxå! I morgon blirre feeest, men vettu! Dom hade inge snygga kläningar där jag var o kolla, annars hade pappa kunna betala upp över 2000 :O fatta! Men de blev en kläning från gina, va skulle man göra utan gina. De finns alltid där när man är i kris! Fyyy faan... hatart

2008-05-16 | 19:58:19
Bloggadress: http://polkaglass.blogg.se
Sofie säger:

Hihi jaaa :P Hoppas det i alla fall!
Nej men gina är ju bra ^^
Vad är det du hatar nu, vädret? I så fan GRÅÅÅÅÅT!

2008-05-17 | 08:42:04
Bloggadress: http://retrosofieblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback