HAHA

Jag har sovit SKIT dåligt i natt. Jag har drömt en jätte hemsk dröm, vaknade i tårar varje timme innan jag vaknade av mammas sms som gjorde mig glad. Drömmen kommer aldrig att slå in, vet inte varför jag drömmer sådana där töntiga drömmar. Men det tar tungt på en, för det känns så verkligt. Men ialla fall jag fick ett glädjande sms förut att jag har fått ett till jobb :D Ett jobb där jag tjänar betydligt mycket mer än det första jobbet på fritids :D Fett nice på den. Blir nog Paris i sommar och massa shopping, hihi.




Tänk om jag såg ut så där i verkligheten, då skulle jag var ännu gladare ^^.
Nu ska jag hoppa in i duschen... Ha en trevlig dag!

:D 


Kommentarer
Stina säger:

Vaart? :)

2008-05-20 | 10:56:51
Sofie säger:

Ett riktigt städ jobb på sunnemo skola :D

Meeer pengar! Älskar dig <3

2008-05-20 | 11:46:43
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback