Heeeeej

Stina fick en Lars Winnerbäck biljett av sina päron i morse. Och jag som hade planerat att vi skulle gå i örebro för där kommer Markus Krunegård att vara också. Så vi får helt enkelt gå på två konserter ;). Men kan man få mer av Lars Winnerbäck? Nej jag tror inte det. Åh jag längtar. Måste bara köpa biljetter snart ;) Såg bästa programmet i morse, från a till ö :D fan va nostalgi. Sitter och funderar på att om den där affären på ebay är snabba med leveransen så ska jag nog beställa Victoria secret kroppsprodukter. Men det kan jag ju inte veta förens jag fått jackan ;) Så får helt enkelt vänta med det. Jag kom också på att jag inte har visat min nya klänning, den är ni säkert jätte nyfikna på ^^. Så jag visar den i eftermiddag när jag ska på kalas.



Japp ^^ Jag är fortfarande trött i hela kroppen, men det går över hoppas jag :)


Kommentarer
Meta säger:

victoriassecrets kan man beställa från deras hemsida, så att du vet :D

2008-05-26 | 18:46:08
Sofie säger:

Jo men då får man betala tull om jag minns rätt ^^ Och på ebay behöver man inte det :D

2008-05-26 | 19:32:52
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback