Hjälp

Hello readers! Tänkte berätta för er att vi inte fick lägenheten :( Fast det kanske var lika bra det. Men nu gäller det att få tag på något snart. Men Stinas föräldrar har ju lite kontakter så man får la hoppas.

Nej jag har inte så mycket att förtälja.. hm jo jag åt bacongryta förut ^^. Nu är den slut :( Pratade med Emma förut och det var najs, hon lever liksom :) Snart flyttar jag in hos henne ;) 

På torsdag kommer mam och pap och då ska vi frosta ur frysen, köpa flyttkartonger och jag ska tvinga dem att köpa en glasskiva åt mig, skolmaterial liksom. Köpte present till Stina förut och jag är i behov av den presenten känner jag nu. Hoppas att jag blir bjuden på kalas snart då :D 

Asså ni måste köpa/ladda hem Markus Krunegårds skiva Markusevengeliet, så jäkla bra. Se bara på en texten här ^^.

dina blickar
och hans nummer i fickan
flyter ihop till ett enda stort
psykadeliskt mönster, typ LSD
även fast jag blundar, kan jag fortfarande se.

HJÄLP


Kommentarer
sara säger:

han sjunger "O fridas blickar och ett nummer i fickan" hehe;P

2008-05-19 | 18:13:28
Sofie säger:

Jaja men lite rätt var det i alla fall ^^

Fråga din farfar om lägenhet! NU!

2008-05-19 | 19:38:05
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback