HÖHÖHÖHÖHÖ

Nu har jag packat ner köksgrejerna, och alla små prylar. Ska bara packa ner lite saker på toaletten och sen packa en låda med kläder som ska med till Emmas lägenhet. Känns verkligen som att jag ska flytta nu, och jag är inte ledsen alls hihi. Men jag är trött och lat, så jag har tagit korta pauser typ hela tiden haha. Har just ätit så nu sitter jag och smälter framför bygglov och så kollar jag på väskor på ebay. Fy bubblan vad jag gillar ebay :D Jag vill verkligen ha en ny väska, skulle kunna döda för en miu miu, men 9000 kr känns inte helt rätt just för tillfälligt höhö. Men har hittat nått grönt lockande i stället :D Får se hur det blir.

Jag vill ha sommarlov nu.....................!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback