In school

image2064

Sitter här och väntar på min enda lektion i dag, really drygt må jag säga. Här ovan ser ni en fondvägg i min friggebod ^^. Ni fattar säkert vad det är? haha. Var på stan med Sara Keri och Jenny, åt lite och fick ont i fötterna. Men det tar väl ett tag att lära sig att gå i dessa skor. Men jag gillar mina ben mycket mer när jag har pumps. Speciellt hudfärgade för det förlänger benen t.om ^^. Sara köpte ett par skit fina brillor i från Prestige, det var verkligen ÅH, han Barda har designat dem. Just ja, matten fattade jag inte mycket av :( Men så är det väl. Allt känns jobbigare när man har ont i fötterna. När jag kommer hem i dag kanske det är folk i lägenheten, haha. Kommer lukta av mina fötter. Ska käka med mamma och så innan utvecklingssamtalet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback