Min eftermiddag i bilder

Ännu en dag i våra glassiga liv  ^^ haha nej men vi hade många lektioner i dag, men de tryckte ihop dem så att vi fick sluta efter lunch. Och då gick vi till promen och skrev dikter och åt jordgubbar :)

image2070
Keri glassar ^^

image2071
Modell Sara ^^.

image2072
Hemsk gött väder :D

image2073
Keri och jag, jag sitter och skriver för fullt på min dikt som förövrigt inte blev bra. Nya klänningen har jag också :)

image2074
Marc Jacobs kassen passade bra ihop med gräset tyckte Sara ^^.

image2075
Vi skickade Keri för att köpa jordgubbar, ÅH :D

image2076
En liten anka satt brevid oss nästan hela tiden ;)

image2077
Två olika nyanser av rosa, vilken rosa färg gillar ni mest? ^^

Snart kommer Stina och då ska vi dra i väg och träna, trodde att jag hade blivit piggare men nu när jag känner efter så mår jag sådär faktiskt. Lite onödigt för henne att åka hem och hämta tränings kläder men :P Hon kan ha dem på sig när vi går ut och går, för det tycker jag att vi ska göra och sen lägga oss på en filt på kroppkärr, JA, nu bestämmer jag det. Ni behöver ju inte berätta för Stina ^^.

Måste skriva mer på engelskan men det får bli till helgen. Åker dock inte hem i morgon för då ska vi dra ut och grilla och mysa. Alla som vill får komma så ni vet, Olivia och ni :) Men på lördag åker jag hem för då kommer min bäbis Theo :) Nej nu ska jag kolla på thats 70´s show....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback