Piroger med köttfärs

Jag är dödligt trött nu så när jag kom hem i från kroppkärrsbadet så kastade jag mig själv i duschen och sen i sängen, har suttit här ett tag nu. Skickat lite skolgrejer och sånt, och tänkt på vad min engelska uppsats ska handla om. Känns som att jag rör mig hela tiden och jag har inte ätit nått onyttigt (godis,chips) på hela veckan. I dag har jag ätit mängdvis med jordgubbar och vindruvor, himla mumsigt ;) Det där om att jag rör mig mycket är inte sant, känns nog mer i kroppen bara för att jag är sjuk. Men jag hinner inte vara sjuk, för i morgon ska vi grilla :) och gå på karate. Jag har aldrig testat det, så det kan vara skojj. Gött att sova länge i morgon också :D OH liksom. 

Stinaaaaaa du får inte tänka som du gör <3 du är helt underbar honey! 

Sov sött ^^  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback