Pysseldag

image2084

Jag är så enormt trött så att jag knappt orkar att prata normalt. Men försöker att hänga med i skolan i alla fall, även fast snoret rinner och huvudet inte vill med sig. Har enormt mycket att göra de här sista veckorna och det känns som att allting ska vara klart nästa vecka. Så i dag tänkte jag att jag skulle göra små mini klädhängare, lite på ett designpris, måla en stol (det gör jag bara för att det är kul), göra en mini lampa. Skissa fram ett frimärke. Och så har jag mycket att införskaffa mig också. Tyg till mini draperi och till små kläder, sidenband. Någonting som går att ha som glasvägg och små speglar. Engelskuppsats ska vara klart, och svensk uppsats på måndag. Ja det är bäst att jag ligger i helt enkelt. KÄMPA KÄMPA! Kollar på nått advokat program på fyran nu och han som är söt i "Det här är ditt liv Cory" på Disneychannel, han är typ dömd för mord :( Jaja nej nu ska jag pyssla vidare ^^.  

image2085

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback