Sånna där grejer som jag tycker om

Jag blir ledsen när jag inser att levande varelser åldras. Verkligen ledsen.

Gjorde inte alla de där grejerna som jag sa att jag skulle göra i dag. Tappade orken när jag kom innanför dörren. Så jag klev in med mitt stora huvud i mammas garderob och snodde åt mig myskläder och myste ner mig i sängen med min älskade kissemisse Pelle. Vi kollade på tv, bland annat So you think you can dance och nån random film. Det var mysigt tycker jag. Mamma kom hem förut. Hon vann inte loppet men hon kom hem och var glad ändå. På tal om mamma så drar jag och hon till marknaden i morgon för att göra ingenting typ, kolla på godis folk och så. Men jag hade tänkt att jag skulle kolla på nån klänning om det finns något sånt i bygdens affärer. Och på en present till Stina på Annes. Har ju införskaffat mig lite cash nu när jag har haft namnsdag i två dagar och allt ;).

Just ja. Det hände mig något underligt förut. När jag just hade klippt ut en grej ur ett papper så skulle jag gå och slänga skräpet som vad kvar av papperet. Och när jag kom tillbaka så låg inte saxen kvar. Då fick jag smått panik och kollade överallt. Och ja på det underligaste stället som det kunde ligga på också. Under en tidning på vedspisen. Och jag är helt säker på att jag inte hade flyttat saxen. Sånt här händer skrämmande ofta.
Vem är du? Och vad vill du mig?

Bild på stolen kommer strax ^^

image2087

Gjorde mig hemmastadd när jag kom hem ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback