Sen när jag kom hem

Var som sagt på fest i går. Och jag har faktiskt inga kommentarer haha. Men det var väl trevligt liksom. Host... RÖJ. Men men haha jag går inte in på detaljer. Jag tror mina läsare mår bäst av att inte veta. Fick reda på massa skvaller om hyresgästens familj haha, nu tycker jag att det ska bli skönt att flytta här i från. Längtar efter Stina nått så enormt mycket så jag typ dör på en skala. Och så gillar jag inte att Emma åker till sin kille hela tiden ;). Men men, nu väntar jag på att mami och papi kommer så att jag kan tvinga dem att köra in på mcdrive. Jag vill ha chickennuggets NU.

Jag tänkte ta med mig saker hem i dag, typ tavlor kuddar dvd och cd skivor. Ja lite sånt. Jaja nu kommer mam och pap så jag ska avrunda detta inlägg med en puss. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback