Smarta Sofie

Tänkte bjuda på ett tips :D

Detta tips vänder sig mest till människor utan strykjärn. Men men i alla fall.. om du har ett plagg som du vill ha på dig dagen efter så är det bara att hänga upp plagget i badrummet när du duschar. Och duscha länge för då blir det bäst resultat, riktigt ångigt ska det bli ;). Resultatet blir skrynkelfritt :D

Haha bra tips va? ^^.

I dag blir det pyssel i skolan, sen blir det att shoppa nån klänning? nagellack? på stan. Och sen blir det att få tag på Emma och få nycklar till hennes lägenhet. Sen att leta upp Stina H som också ska sova i Emmas lägenhet, för att lyllos henne ska på Timo Räisänen. Och tydligen så kände hennes kompisars pappa han som äger nöjesfabriken, så de får gå in gratis och ja ALLT blir gratis, drinkar jaaa ALLT. Jag är inte alls avis, nää! ^^. Men sen ska jag gå hem till min tomma lägenhet (pappa kommer och tömmer den sen) och hämta kläder och min JEANSJACKA om pappa kommer ihåg att ta med den, han är ju så himlans glömsk. Sen så blir det förfest hos Sara, som många andra kvällar, och sen vidare på grillfest. Jag måste bara blir på lite bättre humör, men det lööööser sig :)

Ha en bra dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback