Softisch med Emma i dag



Efter skolan gick jag på stan till en början med Keri men hon var så arg på tillvaron så hon gick hem ^^ Stackaren. Det är jobbigt att inte ha sommarlov, för just nu är det så himlans mycket och då blir man trött :(. Sen kom Emma och hon var också nere men jag köpte i alla fall leggings och en ros att sätta på min jeans jacka som borde komma snart. Sen så skulle vi gå till Ica hallen och köpa mat men vi pallade inte så vi droppade in på pizzeria napoli och käka en halvpizza var. Det var gott kan jag säga. Jag har varit sugen på tatsiki och fläskfile ett tag nu... GE MIG! Men men.. Kommer snart ett till blogginlägg för jag måste juue visa min tygros ^^.


Kommentarer
Emma säger:

Sofie, är han en bra vän lägger man inte upp en patte bild på sin kompis.. det blir ju pinsamt för dig med.. jag ser hemsk ut.. jag kallar mig frisör.. herregud

2008-05-28 | 00:02:01
Sofie säger:

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHA så blire när man inte posar ^^

2008-05-28 | 00:10:17
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se/
Keri säger:

Myvket god mat där!

2008-05-28 | 10:02:17
Bloggadress: http://polkaglass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback